måndag 28 november 2011

Ingen bra start!

Försov mig ganska rejält imorse! Eftersom att pappa ska iväg på jobb i två dagar, skulle jag få skjuts av grannarna klockan 8. Vaknade tjugo i! Fick panik, sprang upp till pappa och dampade, han hade sovmorgon stackarn! Sedan var det bara att fixa sig och springa ut. Hann inte ens ner till hästarna som jag skulle :( Det fick pappa fixa! Snacka om att det blir fel i rutinerna när man försover sig! Är så van att få hälsa på min häst lite på morgnarna, då blir dagarna så mycket bättre. Längtar tills jag kommer hem, så jag får mysa lite med henne innan kvällen :D Härligt, är våran mockdag idag, så ska vara där nere och dona någon timme :) Måste nog borsta av hennes boots som har hängt på tork hur länge som helst haha, och dom svarta lindorna!

Bild från förra vintern när sessan myste i snön! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar