tisdag 28 februari 2012

På g igen!

Världens bästa Lotta kom ut och hjälpte mig i helgen. Hon klämde och drog lite, förhoppningsvis blev Sessan bättre. Så nu ser jag fram emot 3 veckor med bara uteritter, för att sätta igång Sessan långsamt. Kommer att bli mycket knallande i skog och mark! :)

Ska även försöka ta med kameran lite då och då, så att det blir lite nya bilder här på bloggen. Tycker själv att det är sjukt tråkigt att läsa en blogg utan bilder :c

Men iallafall! Har även anmält mig till Western allsvenskan. Det var bara en tjej till som skulle svara, så vet vi om det blir nåt eller inte! Ska bli roligt iallafall :) Sessan och jag har inte varit ute så mycket, men jag behöver den här pressen för att verkligen pusha mig själv till att hårdträna! Nu är det ju även för andras skull, och inte bara min egen eftersom att man tävlar i lag :) Ska bli sjukt kul! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar