fredag 13 juli 2012

Same old shit!

Om det nu är någon stackars sate som fortfarande läser denna bloggen, så kommer det en liten update här!
Vill bara meddela om att jag inte kan blogga nånting hemifrån pappa (där hela sommaren har spenderats hittills) Så det får bli när jag kommer till mamma.

På söndag åker jag och sessan till världens bästa Lotta och stannar där tills på onsdag. Kommer nog att bli mycket lärorikt och framförallt jätteroligt! På söndag skulle vi ev. ta en lektion från marken, sessan kommer nog att vara lite uppe i varv. Haha! Men det är bra miljöträning för henne! Ser fram emot det massor!

Häromdan var vi och köpte ett varsitt flugtäcke åt pållarna. Så satans mycket mygg hemma, man tror ju knappt att det är sant. Dränker våra stackars hästar i flugmedel och packar in dom i täcken & flughuvor o fan vet allt. Vad som helst för att underlätta för dom känner jag. Ettriga små dumma myggor.
Har typ myggbett över hela kroppen, D:

Huga. Nu ska jag lägga mig och sova så jag orkar vakna imorgon! Natti på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar