fredag 13 april 2012

Renovering pågår!

Dock ej på bloggen, som man hade kunnat önska! Nej, i vårt hus är det en byggarbetsplats för tillfället! Och därför har jag ingen dator att blogga på, så får blogga från mammas när jag väl kommer hit!

Alla klappar händerna och gör glädjeskutt framför skärmen just nu, right?!

Anyway, träningen med sessan går finemang! Går bara att rida ut nu när det regnat på banan så den är snorhal & jättehalkig... Men blir lite skojiga skogsturer istället, både med och utan sällskap! :D Sessan verkar tycka att det är lika mysigt som jag, och det är ju bra.. x)

Har inget vettigt att skriva. Förstår inte ens varför jag skriver då ingen jävel kan dra tummen ur röven och börja kommentera lite!!! Bara Chris som vart snäll och livat upp lite grann här, men just nu verkar denna blogg mer död än en kyrkogård..

Nu ska jag käka nachochips! Baibai!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar