tisdag 24 april 2012

Shopping!

Idag ska far, syster & jag åka till Granngården och shoppa foder & spån :) Tänkte köpa något foder som hjälper muskler och leder, eller någon havrefri müsli. Får se vad det blir!! Har kiselgur och aloevera grej som jag ska ge henne, men kan inte ge det utan foder!

Igår var vi till Västerås, och självklart blev det en sväng in på Hööks ;)
Detta handlade jag:
 

Vet inte om det var något mer, men iallafall en longerdelta och en tvättsvamp. :D Alltid något som behövs!
Hittade en ryggvärmare från back on track som jag vill köpa. Kostade såklart skjortan, men den verkade jättebra! Skulle ta bort och motverka ryggont, och hjälpa musklerna att hålla sig mjuka och rörliga.

Hittade även en pad jag vill ha!
 
Motverkar skav, jämnar ut tryck, temperatur reglerande och svettabsorberande! Precis vad jag behöver, då hon får skav av neoprenpaden..
Kostar bara 1279:- så var inte så farligt! Äkta fårskinn under å sådär :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar