söndag 15 april 2012

Today!

Lena kommer och hämtar mig vid halv 4, å då bär det av hem för att rida! :D
Red inte i fredags, då jag låg inne med världens huvudvärk, orkade knappt röra på mig :c Och igår var jag ju här hos mamma i stan!
Får se hur underlaget på banan är. Är det fint så tränar jag nog därinne, annars blir det uteritt! :) Kanske någon snäll tvilling vill följa med ut & göra sällskap!

Skulle behöva träna mycket övergångar. Speciellt från jog- galopp & galopp- trav/skritt. Är lite svårt att göra det på henne ute, då hon blir så himla pigg! Rider man tillsammans med nån annan äre full fart som gäller. XD Men jag tycker att det är bra att hon får sträcka ut ordentligt ute, eftersom att varken storleken eller underlaget på banan är nåt att hänga upp i granen! Brukar arbeta henne mycket i jogg ute, då hon får en jättefin energi när man rider ut! På banan tränar jag mest "pleasure joggen", så blir oftast inte så mycket ökat där. Dessutom ökar hon inte lika bra på banan som ute, kan ha att göra med underlaget & att man svänger hela tiden.. x)

Kommer nog inte att ha dator på hela denna veckan heller. Kanske lyckas fixa nåt på mobilen.. Får se hur det blir! :D

Hittade en gammal bild jag tagit.. xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar