fredag 5 oktober 2012

Trötter

Usch, är så himla trött!! Måste sova känner jag, men kan inte.. Så försöker finna tidsfördriv på internet. Tacka vet ja datorer!
Igår fick Sessan vila. Red ju i onsdags, så var ingen panik med henne. Kom hem rätt sent, och så skulle jag städa, äta & göra läxor och sedan var det mörkt :C Men som sagt, hon mådde nog bra av lite vila!
Syster tog henne på en sväng ut i skogen idag. Jag skulle inte hinna rida efter skolan då vi skulle till mormor direkt, och syster var ledig idag så jag bad henne att ta henne. Hon får eventuellt vila imorgon, och så rider jag på söndag. Skulle bli fint väder fram till tisdag, så hoppas att det håller i sig!!

Idag red vi på Vilsta med skolan. Fick en häst som heter Murphy, asfin! Världens man och svans haha, gullhäst. Han var lite seg i början, men sedan gick han fram jättefint för skänkeln! Det var nästan som att rida Sessan haha, man behövde inte hålla nånting i handen och han svarade jättefint för säte och ben. Lycka!

Haha, var tvungen att ta kort på Murphys svans och hovskägg!




Liten glad hest i onsdags!


Tänkte vara mainstream och fläta min hest också! ;) Fast det är faktiskt nödvändigt dessa tider!










1 kommentar: