fredag 8 juni 2012

En bästa vän.

Vissa har bara en bästa vän. Jag har två.
Min älskade häst & min underbara Veronica.

Jag tänker tillägna detta inlägg åt Veronica. Sessan hör ni tillräckligt mycket om ändå.

Vet ärligt talat inte vad jag skulle ha varit idag utan henne. Sedan vi började umgås och komma närmare varandra, har jag utvecklats något enormt i hur jag är som person.
Innan var jag väldigt osäker, tänkte nästan alltid på vad andra tyckte och tänkte om mig. Nu för tiden är jag mycket lugnare, säkrare och bryr mig inte så värst om andras åsikter. Känns som att jag har hittat mig själv någorlunda, och är trygg med det.
Vi får ofta höra att vi är lika, och frågan ifall vi är släkt. Det är vi inte ;)

Till dig, Veronica, vill jag bara säga att du är världens bästa vän! Hade aldrig kunnat få en bättre vän än du. Har alltid så himla roligt med dig, och kan alltid vara mig själv.
Vill tacka dig för att du finns, och för att du har gjort mig till den jag är idag. Jag uppskattar det så oerhört, tror inte att du ens kan ana hur mycket du betyder för mig.

Jag älskar dig, du är bäst! <3








1 kommentar:

  1. Du är ju alldeles för underbar! <3

    Jag hoppas vet/förstår att du betyder massor för mig! Och jag finns här för dig i precis alla lägen!

    Finns ingen som du, och du är du och du är bra och fin precis som du är!

    Älskar dig bäste vän! <3

    SvaraRadera