lördag 23 juni 2012

Midsommar!

Var och firade midsommar i Åkers Styckebruk hos Lotta, som för övrigt är världens bästa coach!
Det bjöds på mycket god mat, skratt och långa diskussioner om ett och annat. Var riktigt roligt!

Det blev även bestämt att jag den 15-18 juli ska komma och bo hos Lotta, och såklart ta med hästen dit. Det ser jag verkligen fram emot!
Skulle få följa med henne när hon åker iväg och håller lektioner, och sedan på onsdagen ska Lasse Liljeholm komma och titta på Sessan.

Det blev även bestämt att hon ska komma över till oss och hyra in sig i våran husvagn någon helg, för ännu mer intensivträning.

Jag blir så glad när hon engagerar sig så i Sessans och min träning. Hon bryr sig verkligen om oss, och jag skulle nog inte varken vilja eller ha motivation till att hålla på med hästar/western om inte hon var min coach! Tror inte att det är många som har en sån relation till sina tränare, många fokuserar ju bara på ekipaget den timmen de har lektion. Har väldigt svårt att tro att många andra tränare lägger upp planer och stöttar till 150% i både med och motvind, som Lotta gör. Man får en helt annan motivation att lägga ner sin själ i ridningen, när det finns någon som tror på en och som kämpar för att man ska komma nånstans.

Tack Lotta, för att du finns. Utan dig hade jag nog inte utvecklats såhär mycket eller ens orkat kämpa mig upp efter svackorna som varit. Du är bäst!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar