måndag 4 juni 2012

Helgen.

I lördags var vi i nyköping på vårcupen. Syster tävlade, gick fint för henne :) Vann en klass till och med!

Igår kom Lotta och klämde lite på Sessan. Visade sig att hon hade ont i ryggen, fast inte så mycket som jag trodde!
Hon blev lite bättre efter det iallafall, det är bra! Vi ska åka till Lasse efter tävlingen på söndag. Beror på när pappa kan få ledigt å sådär. Lasse brukar hålla till på Gesta, så vi får nog ta o fara med Sessan dit :)

Ska tydligen regna hela veckan, så far & jag ska försöka åka till ridhus så många dagar som möjligt i veckan så att jag får träna på bra underlag :) Har lite byten å sånt som måste sitta! Kommer nog bli bra :) Sedan får ju Sessan träna lite på att åka transport med :)

Känns som att vi börjar få lite rutin på åkandet nu ;) Känns så oerhört skönt att jag inte behöver oroa mig för att vi inte ska komma iväg! Nu känns det som att jag har lite mer frihet att kunna åka runt på träningar, tävlingar eller bara åka å hyra ett ridhus nånstans. Så skönt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar