fredag 15 juni 2012

Har inget att säga!

Har egentligen ingenting att säga just nu, men kände ändå för ett inlägg som tidsfördriv såhär mitt i natten. Vanligt folk skulle förmodligen gå och lägga sig vid den här tiden, men jag ska alldeles strax ut & träffa en kompis som jag inte träffat på väldigt väldigt länge! Ska bli riktigt roligt. :)

Idag har jag inte gjort ett skit. Satt och kollade sex and the city med syster hela dagen, sedan åkte jag till stan & träffade bästevän. Vi åt & gick runt lite på stan, sen gick vi hem och kollade på någon skräckis som var på femman. Jag har någon slags crush på skräckisar. Älskar dom! Älskar på något sätt kicken man får när man sitter där och bara väntar på att något kommer hända. Åh. <3

Imorgon ska jag åka och träffa Tobias i malmköping, sedan vet jag inte om jag ska tillbaka till stan igen eller hem. Var tydligen någon hårdrocksgrej på strömsholmen imorgon, björn rosenström skulle spela också!
Vi får se!

Tycker för övrigt att Thåström borde spela här lite oftare. >:C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar