onsdag 30 maj 2012

Hästdag!

Först var jag på Vilsta fram till lunch för att kolla på dressyrlektioner för Pia Fasth. Var rätt kallt!
Sedan for jag hem då ingen kunde luncha hästarna. Sedan följde jag med Sara till stallet för att fota henne när hon hoppade sin valack Blackie :) Hennes blogg hittar du här!
En bild på dem!


Var roligt att få se honom så mjuk och fin som han var idag! Kan säga att de haft en himla massa jobb med den där hästen!
När jag kom hem tog jag en promenix med voffarna, och sen kom Jack och masserade Sessan lite! Sessan har aldrig fått massage förut, så hon tyckte att det kändes lite konstigt. Men hon slappnade av fint lite till och från. :)

På fredag kommer Lotta och grejar lite med Sessan, tror även hon skulle ha lektion för syster som ska tävla på lördag! Ska även försöka få in skoning + vaccination på fredag. Får se hur det går. D:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar