fredag 25 maj 2012

Tidsfördriv.

10 frågor om dig själv
Fullständiga namn? - Siv Maria Rebecca Österberg
När fyller du år? - 18 oktober
Några utsmyckningar på din kropp, isf vad? - töjningar i båda öronen, industrial i högra örat, två vanliga hål i vänstra örat, och ett vanligt i högra, tatuering i nacken.
Vad har du på dig just nu? - t-shirt och trosor
Vilken årstid är bäst? - Vår & höst, kanske försommaren!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Sovmorgon, äta frukost tillsammans med familjen ute på verandan & ta det lugnt.
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag väldigt ofta får folk att skratta!
Vad är du bra på? - Att rida, hoppas jag! 
Vem älskar du mest på denna jord? - Sessan & Pappa!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Själv tror jag, vill breda ut mig ;)

10 frågor om dina vänner
Vem är din allra bästa vän? - Veronica!
Vem vet allt om dig? - Bara jag själv, men Veronica vet väldigt mycket.
Vem är den roligaste av dina vänner? - Verra!
Vem är snyggast av dina vänner? - Kan inte välja. :(
Vem är mest partyprisse? - Anna, lätt! :D
Vem är den du helst har filmkväll med? - Veronica
Vem av dina vänner är mest "evil"? - Haha, alla gillar att jävlas. ;)
Vem röker av dina vänner? - Nästan ingen.
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med? - Går själv ju. Men verra kanske.
10 frågor om din familj
Vem står dig närmast? - Pappa
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Absolut!
Vem är farligast i din familj? - Haha måste ju vara fia)!
Vem ser roligast ut i din familj? - Ville  :D
Har ni några djur? - 7 katter, två hundar och två hästar. 
Vem är coolast? - Göte, lätt!
Vem har du mest gemensamt med? - Det vet jag inte. D:
Vem står för underhållningen? - Pappa och jag ;)
Vem sover du oftast med? - Mig själv!
10 frågor om idag
Vad har du gjort? - Varit på Nyby, sedan haft picknick med mor och syster i parken :)
Har du varit glad idag? - Jepp, fick ju vara med hästgänget :D
Har du varit ledsen idag? - Nej, men jag grät av garv en gång!
Har du gjort något bra idag? - Fångat en häst som blev lös på banan!
Har du slått någon idag? - Neje
Vad ska du göra nu? - Sova!
Har du gjort något dåligt idag? - Inte pluggat. :(
Vad har du ätit idag? - En jävla massa!
Har du duschat idag? - Yes
Är du trött? - Så in i helvete!
10 frågor om sex och kärlek
Är du singel? - Yes
Haft något seriöst förhållande förut? - Njaeejaa, jag vet inte om man kan kalla det seriöst, men nej det var det nog inte!
Haft sex? - Ja
Varit gravid? - Nej!!!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Beror på
Kärlek eller sex? - Kärlek
Har du varit riktigt kär i någon? - Nej
Finns det någon för dig just nu? - 
Hur många gångar har du haft sex? - Räknar inte. D:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar