onsdag 2 maj 2012

Hemkomst och födelsedag!

Igår kom jag hem från några roliga dagar hos Johnny i östergötland.
Tyvärr fick hästen stå de fyra dagar jag var borta, så idag ska jag hem och rida innan jag drar till mamma! Har ju praktik imorgon så måste sova hos mamma för att hinna med bussen på morgonen.

Sessan fyllde för övrigt 11 år igår! Grattis till världens bästa!
Direkt när jag kom hem gick jag och hälsade på henne. Hade saknat henne massor! Som vanligt var hon lite tjurig på mig (det blir hon alltid när jag varit borta längre än två dagar), så hon fes bara på mig när jag gick fram. Hon lyfte inte ens på huvudet för att hälsa.
Efter ett par timmar gick jag ner igen. Då sprang hon fram när jag kom in i hagen, och hon kunde inte slita sig ifrån mig. Haha så sööt!! Hon skulle klia mig i magen och pussas, och hon följde efter mig vart jag än gick.
Gullehäst, blev så glad!

Måste börja träna hårt igen nu, är tävling den 13 maj i Malmby! :)

1 kommentar:

  1. Söthäst :D

    Kul, jag ska dit och hjälpa mina wru:are lite :D Hoppas på att få se er då!

    SvaraRadera