söndag 6 maj 2012

Tredje gången gillt?

Ja, är nu anmäld till en tävling den 13 maj i Malmby. Tredje tävlingen jag anmäler mig till hittills, de två andra blev det ju ingenting av. :C Den första tävlingen kunde jag ju inte rida för Sessan dampade sönder när Lucky kom, och den andra tävlingen (första deltävlingen i WA) åkte inte laget på pga vädret. Så nu får vi se hur det går :D Ska se till att lastträna som en idiot i veckan så att jag slipper bekymra mig för lastningen.. Sen träna en jävla massa!
Ska höra med Lotta om hon hinner komma innan söndag, har en del jag behöver lite hjälp med. :)

Igår tränade jag mycket övergångar. Galoppen var heelt underbar! Hon har dock börjat med något i fattningarna, hon kastar upp huvudet precis i fattningen. Men sedan går hon hur fint som helst. Hon hade jättefin galopp igår. Samlad, taktmässig och mjuk. Det var mycket grejs med hennes huvud igår haha! Hon höll på å kastade med hvuudet och grejade, men det släppte efter en stund. :)

Underbara häst, nu ska vi tagga till söndag!!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar