torsdag 30 augusti 2012

Framtid

Jag har lite framtidsdrömmar som jag tänkte dela med mig av. I brist på annat, haha! Förhoppningsvis slår det in, eller åtminstone några saker! :)

Jag vill bo på en stor gård med westerninspirerat stall; typ timmerstockar och så man kan öppna halva dörren så hästarna kan titta ut. Det ska finnas ridhus, ridbana och rundcorall, även fina skogsvägar att rida på. Jag ska ha en verksamhet där jag föder upp Quarterhästar och kanske paint & appaloosa också. Jag ska även arbeta som tränare och hjälpa andra. Jag ska vara utbildad hovslagare och hästmassör, och försörjer mig även på det.
På gården ska det finnas några katter och en eller två hundar, som springer löst och är med både i stallet och när man rider ut. Huset på gården ska också vara byggt i timmer, och ridhuset ska bara ha halva väggar, så att det är öppet. 


Ska se ut typ så inne i stallet, fast utan galler och med mer träinredning så att det blir lite mer western. Man ska kunna öppna dörrar på andra sidan också, så att man kan ta ut hästen utåt. Där ska hästen även kunna sticka ut huvudet och titta ut.

-

Nu får vi se om något av det slår in ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar