fredag 10 augusti 2012

Jobb, jobb & jobb!

Det är vad jag har att vänta mig framöver! Åker till pappa på söndag, så blir en himla massa träning för mig och Sessan!
Sedan börjar skolan snart + att jag ska plugga körkort som satan så det lär bli en hel del i min stackars skalle, men jag ska få det att funka! :D

Det Sessan och jag behöver träna på är:
-Joggen, få den samlad, lugn och att jag ska sluta med mitt jävla fuskpillande(!!!!!!!!!) Det blir faktiskt jävligt bra när mina händer slappnar av..
-Galoppfattningarna, när dom sitter så blir galoppen också snygg!
-Lope, samlad galopp på långa tyglar. Mhh perfect!
-MINA JÄVLA HÄNDER SOM STÄNDIGT SKA PILLA MED NÅGOT SOM INTE BEHÖVS!
-Den mentala biten hos mig själv, det är det som fuckar upp allt..
-Min sits, faller inåt på små volter och ibland även på större
-Mina tår, dom pekar rakt ut istället för framåt vilket resulterar i onödigt grejande med sporrarna. Träna, träna!
-Förtroendet, från båda håll. Jag har tappat förtroende på henne, och då blir hon osäker på mig. Men det är på gång igen!
-Fokus. Hennes fokus på mig, och mitt fokus på uppgiften.

Som ni ser så är det en hel del att jobba med, men det är på god väg att bli bättre! :) Kände att jag behövde skriva ner det bara, lite för min egen skull så att jag får tänka efter lite :)
Den 22 september tävlar vi för första gången efter norrtälje! Kommer bli så himla kul att se resultatet av träningen! :D

1 kommentar:

  1. Jag trillar också in i vissa volter, mer åt ena hållet. Som du säger så e de ju bara att träna och träna :) Hoppas det går bra på tävlingen!

    SvaraRadera