onsdag 26 september 2012

Love this!

Älskar verkligen migrän. Inte!
Har haft det sen igår, börjar dock avta nu. Hade ont i huvudet nästan hela dagen igår, men drack kaffe när jag kom hem i hopp om att det skulle bli bättre (får migrän om jag inte dricker kaffe nämligen). Sen åkte jag och hjälpte Veronica att lastträna hennes häst som vi ska åka iväg o göra hältutredning på på fredag. När jag kom hem hade jag så ont i huvudet att jag mådde illa och kände mig konstig i kroppen, så tog en alvedon och gick och la mig och vilade en stund. Pappa väckte mig när vi skulle äta, och sedan gick jag och la mig igen. Kände imorse att det inte hade släppt än, så vi bestämde att jag skulle vara hemma. Har druckit kaffe och tagit alvedon så nu ska det väl fan släppa snart! Mina migräntabletter är slut också, bajs :(

Får se om jag gör något med hästen idag. Igår fick hon vila eftersom att jag skulle iväg. Får se hur jag mår o sådär senare. Kanske tar mig ner o borstar på henne eller något iallafall :) Kanske tricktränar lite till och med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar