lördag 8 september 2012

Usch!

Sitter med en kopp vaniljte i handen och kollar på film med mor och syster. Är fortfarande råförkyld.. Blir ingen praktik på måndag heller! Pappa förbjöd mig att ge mig iväg o jobba när jag inte mår bra. Blir nog ingen ridning heller så länge jag mår såhär :( Så måste bli frisk!! Syster får motionera min hest så länge.
Har till och med blivit värre.. Inget roligt!
Var till ikea idag med mamma och mormor. Köpte bara en kudde, var inte så entusiastisk på att springa på ikea när jag mår som en gammal strumpa. Känner varken lukt eller smak heller, så var inte ens roligt att äta. Deras mat som är så j*vla god!! Skit att man ska vara sjuk då!
Jag ska försöka kurera mig så att jag blir frisk snart. Orkar inte vara sjuk, haha!

Idag hade vi iallafall lite tjejkväll. Satt med ansiktsmasker o sådär. Var ganska mysigt :)
Blir nog att lägga sig tidigt ikväll. Orkar inte vara vaken haha!

Nu ska ni få se en bild på oss!


Snyggare är det ju svårt att bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar