fredag 14 september 2012

Hovis

Hovis var här för en stund sedan. Tack och lov! Båda hästarna behövde nya skor, så var tur att han hade en tid redan idag. Tog en långpromenad med Sessan runt åkern :) Tänkte att eftersom att jag ändå bara får skritta henne kan jag passa på att få lite motion jag med, så blev en promenad istället!
Bilder från promenaden:




Igår var jag med bästavän till hennes stall och fotade henne och hennes häst Lusifer :) Var jättekul! Älskar att fotografera!
Sedan åkte vi hem till mig och gick en promenix med hundarna och Sessan. Hon hade ju stått inne i stallet hela dagen, så hon uppskattade att få komma ut en sväng :) Red även fram systers häst så att hon skulle hinna rida igår, dom kom hem rätt sent. En fullspäckad dag med andra ord!
Nu ska ni få se några bilder på Veronica & Lusifer som jag tog igår! :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar