torsdag 27 september 2012

Bästavän


Din bästa vän , svara om du älskar henne :)


vad heter hon? Veronica Starkensjö
vad har hon för hårfärg just nu? Kopparfärgat
var bor hon? Slagsta!
är du avundsjuk på henne? Nej det tror jag inte.
tycker du att hon är snygg? Absolut!
vad brukar ni göra? Prata, skratta :)
har du sett henne naken? Har jag säkert!
vad är det snällaste du har gjort för henne? Det vet jag inte.
När träffades ni senast? I tisdags :)
har du sett henne full? Tror det!
vad gillar hon för killar? Bönder!
vad brukar hon göra på helgerna? Träffa Jonne, eller mig!
har ni kramats? Yes
har ni pussats? Nej!
eran favorit låt? Åh, det vet jag inte!
är hon smart? Ibland ;)
brukar ni säga att ni älskar varandra? Jadå!
har hon fräknar? Inte vad jag sett!
har ni sovit i samma säng? Ja
har ni skrattat tills ni gråtit? Haha, absolut!
har du sett henne gråta? Ja
har hon sett dig gråta? Ja
kommer ni vara kompisar om 10 år? Det hoppas jag!
erat bästa minne tsm? Hmm. Det vet jag inte!
har hon pojkvän? Ja
3 ord som beskriver henne? Rolig, knäpp, go!

vad gillar du mest med henne? Allting!
är ni lika? Ja!
älskar du henne? Självklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar