fredag 7 september 2012

Sjuk

Sitter hemma med världens förkylning. Det har varit på gång ett tag, och igår kände jag att halsmandlarna gjorde ont fast på utsidan. När jag vaknade imorse hade jag huvudvärk, yrsel, snorig näsa, tjock i skallen över huvud taget och halsmandlarna värkte som sjutton. Har dock bara lite ont i halsen, det gör mest ont på utsidan. Jävla skit!
Behöver ju rida men det tänker jag inte göra om jag är sjuk.. Vill försöka kurera mig så att jag blir frisk snarast möjligt. Vill helst slippa springa runt och snörvla!

Blir väl att sitta i soffan med en kopp te och se någon film eller något. Ikväll ska jag hem till mamma och där lär det också bli filmmys i soffan! Får se vad som händer i helgen. Imorgon ska iallafall Märta komma hit och testa att rida Sessan lite. Hon var nyfiken på hur westernridning fungerar så hon ska få testa min lilla pålle :)

Är för övrigt jättetaggad till tävlingen! Ser fram emot att komma iväg, och hoppas att det går bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar