måndag 17 september 2012

Helvete!

Såklart regnar det för fullt ute. Skit också! Hoppas att det ger sig snart så att banan hinner torka, måste fan träna ordentligt nu tills på lördag!!
När jag blir rik så ska jag bygga ett ridhus, fy fan vad skönt och slippa bry sig om vilket väder det är. Blev mycket svordomar nu, förlåt! Men blir så jäkla sur när vädret ska förstöra planerna :'c

För övrigt sitter jag i soffan och kollar på mythbusters. Älskar det programmet haha! Får se vad jag gör med hästen beroende på vädret. Kanske bara tar in henne och borstar lite på henne o bara myser :) Kanske kan köra lite target inne i stallet också, får se vad vi hittar på :) Förhoppningsvis slutar det regna och blir varmt och blåsigt istället så att banan torkar! Det händer förmodligen inte, men man kan ju alltid hoppas! :D

Nu ska jag gå och göra lite te!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar